tillbaka från snön

Tjenare! Jag är tillbaka i Stockholm efter ett par kalla dagar i snön! Jag har lärt mig åka rail med snowboard vilket var ett av mina mål detta år, dock har jag inte vågat testa de smalaste railarna än men det är på gång! Kommer bli ångest att vänta på snön nu! Hotellet hade pool och trerätters middag o 3 lekrum med grafitti på väggarna o skäggpappor som gick runt i trasher-skateboardhoodies o killen i receptionen bjöd på finaste retroläsken. Så jaaa jag gillade det! :)
 
Nu ska jag på filmkväll med människor jag träffat en enda gång :S Men tar med kompsisen Vega som stöd haha. Vi ses ^______^
 
 

Kommentarer:

1 saga:

skriven

SNYGGOOOOOOOOO

2 Jenny Karlsson:

skriven

så fin :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

3 Malin:

skriven

Vad kul :)

4 Double Up - Malin & Lina:

skriven

SV: oj det var faktiskt lite läskigt! kanske är typiska lina egenskaper haha ;)

Kommentera här: