Saknade stunder

Hultsfredfestivalen 2013
Liten festival med mysig stämning. Kändes som att man kände halva campingen. Mitt tältcrew slog ihop oss med min kompis tältbudddies. Minns när vi satte oss mitt på grusgången och gäng efter gäng satte sig bredvid och vi skapade en stor ring som blockerade hela vägen och alla chill band när man bara låg i gräset i en hög och lyssnade. 
 
Dagarna då man befann sig på en liten ö i skärgården med mormor och morfar. 
Rodde, badade, fiskade.
 
Alla de Gröna Lund besök som blir under sommrarna. 
När jag och Orm åkte insane så satt det två tunga männ bakom oss. Vår "vagn" snurrade ca. 100 varv under turen och fastnade när åktturen var klar så att vi satt upp och ner, en kille som jobbade där fick springa och dra rätt oss.
Sedan var ju The tallest man on earth, Wu tang och Jhonossi bra. Eller när det var något dåligt band, ingen dansande men jag och vega stod längst fram och bara öste helt själva genom nästan hela konserten. 
Jag lyckades få upp höghöjdsrädda Theo på Joahnnes-skolans tak. De byggde något så det var byggnadsställningar ända upp till taket.
Där satt vi och kollade på fotbollsspelare och luftballonger. 
 
 
 
 

Kommentera här: