opepp

Blö, jag vet inte vad som hänt på senaste. Jag har ingen lust till nånting, jobba på bröllop i värmland i helgen, vara vice ordförande inom publika relationer i skolan, hultsfred, norgeresan, köpa biljett till Peace and Love. Allt det här låter ju asnice, så varför är jag så jäkla opepp på hela livet då?! Har även insett att jag slutat snacka med mina kompisar utanför skolan, de i skolan blir det ju automatiskt att man pratar med. Osocial tråkmåns. Sitter hemma med magont och en värkande hals men febern och känslan av att huvudet ska sprängas är i alla fall borta. Har en lista på saker jag borde göra men vem orkar det.
Aja who cares. 2 foton på okända människor jag fotade lite sneekey, hade tänkt visa fler innan jag insåg hur fula alla bilder var. Dessa är inte heller direkt mästerverk, överexponerade o grejs. Bättre lycka nästa gång eller nånting. 

Kommentera här: