frågör

juuuste jag har en blogg! Kul att jag har lite läsare fasst jag inte uppdaterat på miljoner år. Här får ni massa frågor jag svarat på. Som sagt det är roligare att svara på dem än att läsa och jag förstår fullständigt att ni inte läser...skulle inte jag heller gjort. Orkade inte översätta till svenska heller, lat ja. (Ingen aning varför det blev ettor på alla frågor)
 
LET THE QUESTIONS BEGIN
  1. First thing you wash in the shower?

- Vet inte...axlarna tror jag

  1. Are you more of a coffee or alcohol drinker?

- Gillar inte kaffe så i så fall alkohol.

  1. Would you kiss the last person you kissed again?

-aa och kommer göra också ;)

  1. Do you plan outfits?

- Det händer 

  1. How are you feeling RIGHT now?

- Känner mig lite skakig, orkar inte göra något vettigt och är lite i deppmode

  1. Whats the closest thing to you thats red?

- En blomma

  1. What would you do if you opened your door and saw a dead body?

-.... Springa till mamma

  1. Tell me about the last dream you remember having?

- Först satt jag med Fidde, Fredrika och Erica och lyssnade på liveband. Mitt i allt uppträdde Bring me The Horizon och vi flippade. Sedan blev någon av mina vänner (vet inte vem) bortförd av en läskig man, jag försökte hitta mannen för att rädda henne och följde efter honom i en stad där allt såg ut som hammarby sjöstad-style. Han upptäckte att jag förföljde honom och tog mig också. Det var människor på gatan där han kidnappade mig så jag skrek på hjälp men ingen brydde sig. Sedan vaknade jag. 

  1. Three of your current feelings?

- ångest

- glad

- trött

  1. What are you craving right now?

- att någon plockar ihop sakerna jag ska ha med till Landet åt mig (mvh lat)

  1. Turn ons?

- Är du snygg så är väll hela du en turn on haha

  1. Turn offs?
  • tjocka gubbar
  • fettigt hår
  • sånna där fula sandaler, (speciellt om du har strumpor i)
  1. What comes to mind when I say cabbage?

-vad är det?...kål?(använde inte alls google translate) 

När jag och Izabella sa att vampyrerna inte skulle ta oss om vi åt kål. Vi åt så mycket att vi mådde illa. 

  1. When was the last time you cried? Why?

- Förra veckan. En tjej på jobbet hade skällt ut mig, två andra klagade på saker jag gjorde och så hade jag jobbat väldigt mycket just de dagarna så var trött. Då fick jag veta att jag var tvungen att jobba hela kvällen också och när jag satte på mig skorna började x och x bråka. Då blev det för mycket helt enkelt. 

  1. If you could be a superhero, who would you want to be?

- Martin Morning! 

  1. Did the one person who hurt you most in your life apologize?

-... eh 

  1. Do you bite into your ice cream or just lick it?

- biter man ilar det i tänderna ju!

  1. Favorite movie ever?

- Aristocats, en Alice i underlandet-version som ingen har sett. 

  1. Do you like yourself?
  • både ja och nej
  1. Have you ever met a celebrity?

- NICKE OCH NILLA!!! fotade Money Brother bakom scenen på en festival jag jobbade på. Håkan Hellström, kramat Veronica Maggio. Säkert fler som jag inte kommer ihåg nu. 

  1. Could you handle being in the military?

- Nej aldrig! Jag skulle ligga i en skyttegrav och gråta, klarar knappt att se på filmer om krig. 

  1. What are you listening to right now?

- motorvägen utanför fönstret

  1. How many countries have you visited?

- orkar inte räkna, 8-9 kanse

  1. Are your parents strict?

- nej

  1. Would you go sky diving?

-JAAAAA helt klart!

  1. Would you go out to eat with George W. Bush?

-nej, har inget att säga honom. 

  1. Whats on your mind right now?

- Att jag vill flytta

  1. Have you ever been in a castle?

- Bodde i ett wannabe slott på sommrarna hela min barndom men nu är det sålt :(

  1. Whats your zodiac sign?

- vad är zodiac?!

  1. When was the last time you had sex?

- jaaduu ;)

  1. Name five facts about yourself.
  • jag är vegetarian för tillfället
  • jag gillar inte tomater och jordnötter
  • jag saknar att dansa väldigt mycket
  • jag vill gå konstfack efter gymnasiet
  • jag är inte bra på att prata om känslor
  1. Ever had a near death experience? If so, what happened?

- ingen kommentar

  1. Brown or white eggs?

- har bara ätit vita, smakar de olika?

  1. Ever been on a train?

- I förrgår

  1. Ever been in love?

- yes my dear

  1. If you were paid 1 million dollars to spend the night in a supposed haunted house, would you do it?

- ja! Skulle dock sitta i ett hörn och inte sova på hela natten 

  1. If you could trade places with any person living or dead, who would you trade places with?

- En tjej som jag stalkar på instagram. Hon är för snygg för att existera, är väldigt knäpp och verkar ha ett roligt liv. Hon har fina kläder också. 

  1. If you could shorten your life expectancy by 10 years to becopme more attractive, would you do it?

- nej nej nej

  1. What was your favorite bedtime story as a child?

- En bok som heter Stella Luna. Den handlar om en fladdermus.

  1. You’re walking down the street, you come across a burning building. A woman says her baby is trapped inside, what would you do?

- vill ju vara en bra person och skriva att jag skulle kuta in i huset utan att ens tänka efter. Fasst det skulle jag nog inte, tror jag skulle ringa brandkåren och springa runt och skrika på hjälp.

  1. If you could choose the future profession of your son or daughter, would you?

- nej, han eller hon får bli vad hen vill. Hoppas nästan att hen skulle välja nått som jag inte alls håller på med så får hen lära mig.

  1. What was your best experience on drugs or alcohol?

- inte säker på vilka som läser detta så :x

  1. What was your worst experience on drugs or alcohol?

- samma här :x 

  1. As your walking down the street you find a suitcase full of money sitting next to a parked car, would you take it?

- herp derp, ja. 

  1. If you found that a close friend has AIDS, would you still hang out with them?

-      -.- Seriöst?! Förstår inte varför jag inte skulle göra det?

  1. In front of you are 10 pistols, 5 of which are loaded. If you survive you’d receive 100 million dollars. Would you be willing to place 1 to your head and pull the trigger?

- ALDRIG! dum fråga

  1. How old were you when you lost your virginity?

-... mehe 

  1. Do you believe in ghosts, werewolves or vampires?

- Jag tror att det finns väsen som är som i en annan dimension men ändå är halft här. Men de är liksom mer som skepnader. Jag tror även att händelser kan ”sparas” på platser, att tiden inte riktigt är helt inom våra klockor. 

  1. If you could live forever, would you want to?

- Om jag kunde ta livet av mig när jag inte ville leva längre så ja annars nej. 

  1. If they were to televise a live execution, would you watch it?

- Minns en gång som de visade på tv när en känd man i nått arabland mördades för något han gjort och jag valde att inte titta. 

  1. If you could be the president of the USA, would you be willing to do it?

- Kan för lite om politik för att ställa upp

  1. If you could choose the sex of your unborn child, would you want to?

- nej

  1. Would you rather live longer or be wealthy?

- wealthy tror jag men beror på hur länge jag får leva. 

Kommentera här: