stockholmsyndrom

helllu
Igår hängde jag med Alva hela eftermiddagen c:
vi skulle gå på bio med massa andra men dom valde en bio klockan halv 12 och jag ska på balett idag så jag gick hem och sov istället. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Vi fotade till sallymagazin med alvas nya kamera, det blev så fina bilder! Kan visa nån gång om hon skickar fotona.
Jag har inget Iphone men Alwus har så vi har startat en instagram tillsammans, det kommer tas massa underbara bilder så alla followar @stockholmsyndrom på instagram!
Nu ska jag äta frukost, ush vill inte gå ut i SNÖSTORMEN!

Kommentarer:

1 Mooa:

skriven

Bloglovinbyte? =)

(Kan du snälla rösta på mig här: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ?

Bara att kommentera med "1", snälla, snälla, snälla! Har lagt ned många timmar på mitt bidrag och skulle bli sjukt glad om jag vann!)

2 Lina:

skriven

Sv: Tack, ugglor är så fina också! Då har vi 3 saker gemensamt, haha..

3 Lina:

skriven

Sv: Vad görs? :D

4 Lina:

skriven

Sv: Lyssnar på musik o sånt, ska basta snart.. hehe..

Gillaru One direction? :')

5 Lina:

skriven

Sv: Jaaa, nästan alla har bastu här i Norrbotten!

Har inte du?

Kommentera här: