henhöna

Funderar på att skapa en ny blogg, är lat så kommer nog kopiera denna design till den och kommer såklart inte ta bort denna... tidsresa i mitt liv. Det som är roligt med denna blogg är att man ser hela min utveckling, både i foto och allmänt, det får mig att tveka. Vad tycker ni?
 
Denna dag har inte varit särkilt händelserik men morgonen var nice. Spelade in sista delen av min och Fidelis lilla film om hen. Nu är det bara en scen kvar där jag ska ha på mig en kycklingdräckt, ser så fram imot att bli en hen-höna! 
Lyckades klämma fingret i stativet (klant?!) så det ser ut som att jag tagit en spruta. Det gjorde inte så ont då men nu har det svullnat upp och svider som saaataaan. jobbigt läge när man skriver på datorn:()
 
Lite fler foton från att jag och Theo gick runt i vinternattkylan.
 

Kommentera här: