planerar norgeresa

A men blögga litte kan man ju ta o göra en gång i halvåret sådär!
Just nu sitter jag och planerar saker till norgeresa, segt men förhoppningsvis värt det.
Vad jag har haft för mig i lite bilder:

-Det övergivna garaget mitt i stan, ett av mina favoritställen. 

- Gröna Lund med Orm och mamma. Insane är väldigt rolig om man åker med en liten lillebror och har två tunga männ på andra sidan. I slutet av "åkturen" stannade vi uppochner så en personal fick springa och dra oss rätt haha :s

- Såg Känn ingen sorg med Erica och Fredrica. En jäkligt fin film!

- Någon hade pyntat en trävägg. 

- Åkte med Izabellas till en mysigt sommartorp utanför Norrköping. 
Vi badade näck, flasha bh för tågresenärer, klappade får och tappa bort oss totalt så att hennes mamma fick hämta oss bland annat. 

- Ni som känner mig vet ju att jag har en kärlek till tak och höga höjder ↓

Kommentera här: