17 år och planer

Längesen jag fotade något på riktigt, med färdigtänkta känslor. Då inte bara tar med kameran ut på stan. Får göra tid åt det nån gång nästa vecka, måste väll hitta någon tom lucka i min rätt så fulla kalender. 
Fyllde år igår, 17 år i staden och jag börjar det med att vara måndagsbarn. Det var en mycket fin dag som lär minnas och presenterna var fab. Har lite åldersnojja! Ett år tills man hänger på krogen lixom :S
 
+Imorgon ska jag äta födelsedagsmiddag med päronen, brursan, mormor och morfar.  
+På Torsdag ska vi nolla våra söta ettor!!!! Det ska bli kul(både för oss och för dem).
+Fredagens planer är att spela in en insparksfilm, sedan antingen se Oskar Linnros på grönan eller chilla med folk i nån park. 
+I helgen drar jag på läger!!! Det är invigning, som jag förstått det så är det lite som en nollning. Jag ska träffa Tekla igen, saknar henne! :D Sen känner jag 2 pers litegrann annars har jag aldrig träffat människorna. 
Det är mina planer, japp, vi ses! pöss
 

Kommentera här: