skidort

Ni ser att i mitten av träden så ser det ut som en stolpe med en fågel? Det är faktiskt en liten bergsuggla!
På lovet var jag ju och åkte snowboard som ni vet och när jag och pappa tog en promenad så slog den sig ner inte alls långt bort ifrån oss. Högg kameran och tryckte av en bild utan att ställa in kameran. Sedan flög den och satte sig på en annan stolpe, då hann jag ställa in kameran med inte fokusera D:
Aja fotot blev väll mystiskt, men det skulle ju vara trevligt om man såg att det föreställde en uggla.  
Husvagnar i denna miljö är precis vad jag letat efter att fota. 
Vill ha fram känslan som finns i boken/filmen Winters Bone! 
hotellet ♥ 
Snön som ligger framför byggnaderna är en bana för långskidsåkning. Ser inte så roligt ut att åka runt runt där.
Vi stannade i hoppbacken efter stängning och då kom skidklubbarnas ungdomar och åkte upp för hela backen, sedan åkte de ner och upprepade. Några var ca. 10 år. HUR ORKAR DOM!? 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 mycamerasperspective.blogg.se:

skriven

mysiga bilder :)

2 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

kul att åka snowboard :) brukar jag också åka!

3 milina.blogg.se:

skriven

Så fina bilder!

4 ♫♪ sandra - en musikblogg:

skriven

mysiga bilder

Kommentera här: