Vad ska man skriva som rubrik då?!

Har mycket bilder och ideer sojm jag vill lägga upp här men tiden och orken räcker inte riktigt alltid till. Har det väldigt stressat i skolan (som alla andra) men ska följa Fredrikas exempel och stänga in mig från imorgon till söndag och bara plugga! Då kan jag blogga som pluggpaus så kika in här då! :)
 
    Har filmat med mitt fina "filmteam" idag. Vi hade 2 scener kvar att filma, tror det blev bra. Bara att klippa ihop den och spela in en röstdialog kvar. Ska försöka lägga upp filmen här sen! 
 
     Tiden går så himla snabbt nu! Allt händer ju denna månad och sedan är det plugget sammtidgit, sen så kretsar typ mina tankar runt en viss person hela tin (ja, ni vet vem, pinsamt om du läser detta hehe hej <3) Har planerat sommarjobb och att åka till norge med en grupp ungdomar och fjällvandra!!! Messade även en tjej som sålde peace and love biljett för superbra pris! Men någon annan hann före, fan alltså
      
    Engelska nationella imorgon klockan 8 på morgonen yeeeey! Har inte sovit länge en enda dag på tre veckor så borde sova nu gonattaaa
 
Var lat och orkade inte redigera foton men Fredrika la upp en rolig bild på mig och Erica på sin blogg så snor den. Cred till henne :p
 
 

Kommentarer:

1 Linnea - fotografering -:

skriven

Älskar denna bild!

Kommentera här: