klagolista


Det här är en positiv blogg och så ska det fortsätta men det är morgon och jag är bitter så här kommer en...

Klagolista:
• jag måste alltid bossa och göra mest när man jobbar i grupp för att något ska hända och sedan så lägger alla ändå bara skulden på en när något är fel.
• glömde sminket i skolan så måste åka osminkad
• majoritetet av mina tjejkompisar har kroppskomplex eller ätstörning och man måste tydligen se ut som att man varit i konsentrationsläger för att vara snygg
• Jag är sjuk men låssas inte om det även om halsen värker för att jag vill att mina kompisar ska sova hos mig i natt
• har äntligen köpt vans, dom är för små men har dem ändå. Så låssas som att fötterna inte alls gör ont och det kommer jag göra i typ ett halvår
• att jag gör en klagolista fasst jag egentligen inte har nått att klaga på

Kommentera här: