en såndär himla härligt bra- vecka

Den här veckan har varit så himla härligt bra! 
Jag har gått på Håkan Hellströms signering och suttit på donken med folk efteråt. 
Spelat in film till medieproduktion, vi har spelat in under st:eriksbron, tagit paus hemma hoss mig och ätit mackor. Sedan så spelade vi in i skolan, i en av scenerna så sprutar Theo cola över Anna som är rånare, han lägger i en mentos så att hela colan bara exploderar ut. Linnea förvandlades till Fares som jag sköt när colainsidenten hände, jag var nämligen också rånare. Ni förstår nog inte helt det jag just försökte återberätta men det var kul i alla fall och klippet blev bra. 
 
     Igår och idag avslutades veckan primaaa. Jag, Fideli, Erica och Fredrica stannade i fotostudion i 3 timmar. Fotade, lyssnade på musik, åt godis och spelade in en dansvideo till bring me the horizon. 
På kvällen/natten satt vi på donken ett tag. En smällfet gubbe satt där, han luktade vidrigt, hade hur många kassar med mat som helst och åt...och åt...och åt. Han slutade aldrig! När vi suttit i kronobergsparken ett tag så såg vi honom igen på vägen till tuben, gissa om han inte satt och åt då också!? Konstiga människor finns det mycket av alltså.
Sedan åkte vi till djurgårdsbron, på tunnelbanan dit kom det 2 roliga snubbar fram och snackade. Vi pratade om skola, klotter, kameror, min supreme keps osv. Ena killen (den fula av dem) la värsta haff och sa att jag var söt och fråga om mitt nummer HAHA. Jag nobba honom... och de andra skrek att jag hade pojkvän och då stack dom LOL (vet att det är töntigt att skriva LOL men YOLO). 
Efter ett nattvandrande somnade vi på madrasser på mitt golv, sov vid de andras fötter. Det var fötter överallt men gick ändå att sova xD
 
       Efter ett tags segt vaknande tog vi oss upp på morgonen... okej klockan var då mitt på dan men ändå. Vi satte oss i Gamla Stan vid vattnet. Drack varm choklad och njöt av solen. 
Tog en tunnelbanetur till Bromma, åkte tillbaka och satte oss på hötorget och åt glass och jordgubbar. 
Chillade runt första vårdagen. 
 
     I natt är det kulturnatt! Ska träffa några kompisar och gå till typ en ungdomsgård där dom har grejs man kan göra. Har inte sån koll på läget men hänger på.

Kommentarer:

1 Ida Nilsson:

skriven

Det ser ut som att du har haft det hur bra som helst ;)

2 Alva:

skriven

Haha, gubben som åt... XD JAG SKRATTAR FORTFARANDE! Haha

Kommentera här: