Bring Me The Horizon

Beställde biljetterna för runt 3 månader sen så väntan har varit lång, men igår inträffade det. Jag såg Bring Me The Horizon! Jag gillade faktiskt inte dem när jag köpte biljetterna men var väldigt sugen på konser och de verkade som ett band som är sjukt roliga att gå på live. Sedan har jag lyssnat på dem då och då, särskilt när jag mått dåligt så är deras musik bra för jag lyssnar alltid på rock när jag är nere. Så börjat gilla dem, älskar låtarna "Can you feel my heart" och "sleepwalking". Lyssna nuu!
Jag var på Konserten med Erica och Athea och den ägde rum på Tyrol, det är en pub inne på Gröna Lund. Det är inte så jättestort men packar man männsikor tätt ihop så får de plats en hel del! Hoppade över att dunka in i folk i moshpitten. De flesta var kralliga långa killar så jag skulle flugit runt som en ballong. Var nära att hamna i den en gång men Erica drog i mig för hon såg det, tack hehe. Vi stod vid en trappa långt fram, det var perfekt för då kom vi en bit över allas huvud (kort tjej här) och man blev mosad men inte död. Dock ramlade människor i trappan. Var nära att ramla över alla andra som ramlat, det kunde gått illa men som tur var hittade jag balansen. Gjorde dagens gärning och drog upp en tjej som ramlat precis när alla började hoppa som jäkla kängurur. 
Vi stod så nära att man såg Oliver Sykes tatueringar, och face, och allt. GAAAAH han är ännu mer fabulous i verkligheten och dom är grymma live! Bäst var när de spelade Sleepwalking för hade väntat på den låten hela konserten och så spelade dom den sist av allt!!! ♥♥♥

Kommentera här: