mörkt kallt ljus

Skrivet ett manus till medieproduktionen, skriver om en gubbe som lyckas övermanna en man med pistol när han skjuter coca cola på pistolmannen genom att lägga mentos i flaskan. Vet inte riktigt hur jag kom på den iden men nu vet ni vad ni ska göra om ni blir hotade med pistol! 
Väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan köpa biljetter till Hultsfred! Läängtaar!! :D Artics Monkeys och phoenix ska spela! Om ni ska köpa biljetter så har ni två dagar på er innan priset höjs. 

Tog lite paus i pluggandet och gjorde ett skivomslag till björnstammens låt "mörkt kallt ljus". 
Det är mitt rum på bilden ja ^-^

Kommentarer:

1 Elina Meuller Photography:

skriven

sv: Tusen tack! :)

2 Amanda:

skriven

fint!vill du möjligen vara med i en foto tävling eller ja de ca 30 bilder jag gillar får en länk på min blogg! det enda du behöver göra är att skicka in en bild till mail och du får garanterat en länk:)

Kommentera här: