norge och survivel guide

Norgeresan var jätterolig! Jag blev asbra kompis med min tältkompis Tekla och hängde även med sköna skåningar. fjällen/naturen var otroligt vacker, vattenfall överallt och får som bräkte åt oss. 
Ska vara med på tvms lidingögrupps kajakräddning eller var det var, om det är sköna människor så tänkte jag gå med. Som jag har förstått det så är det som scouter fasst man behöver inte vara så insatt, man ses runt en gång i månaden och gör saker som läger, vandring, klättring mm. 
 
Idag har jag varit på fikamöte med elevkåren på mysiga Café String. Jag ska tillsammans med 3 till knåpa ihop survivel guiden! Mamma håller på att lära mig det jag behöver kunna i Indesign och sedan ska jag rita en typisk karaktär för varje inriktning. Mer ska jag inte avslöja! ;) 
 
Tekla visade ett väldigt udda band som heter "Dead man´s bones"! 
 

Kommentera här: