Filmskapande

Bilder från de två senaste dagarna, tagna med min mobil.
Jag har varit med i ett projekt med "unga berättar" och spelat in en egen liten kortfilm om en bok. Vi hade två dagar på oss, lägger upp filmen här när de lagt upp den på hemsidan! :)
Fick också förfrågan om jag vill vara med att skapa ett "projekt" för att få fler tjejer att göra film, såklart tackade jag ja! Jag vet inte så mycket än men hoppas det blir av! Vi ska samla ihop en grupp med tjejer så om du är intresserad så komentera nedanför x)

Förutom filmgrejen har jag busat runt i Stockholms kyla och mörker men detaljer om det hålls hemliga :p

Kommentarer:

1 Lisa Eriksson:

skriven

sv: tack så mycket! :)

2 minabrun:

skriven

sv: tack finis!

3 Becka [fotoblogg]:

skriven

Så fina bilder. :)
sv: Åh tusen tack sötast! Så glad jag blir.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

4 Wilma | JJAW:

skriven

Fin blogg, om du har lust kan du väl kika in på våran blogg. Lämna också gärna en liten kommentar. Kram

Kommentera här: