sushi. kläder. plugg

jag och mamma åt sushi till middag. Om jag skulle bo i Japan där sushi är billigare skulle jag äta det varje dag!
nom nom nom nomImage and video hosting by TinyPic nom nom nom nom nom nom nom nom
Har tänkt på en sak, våra bestick är ju smartare än pinnar för vi har ju anpassat besticken till maten medans de har anpassat maten till pinnarna!
Shoppat massa nödvändiga kläder idag. Nu äger jag äntligen ett par googles (skidglasögon) där glaset inte ploppar ut!
Sen har jag pluggat svenska, har prov på måndag och har bara pluggat 2 timmar, ska starta nu igen.

bye 200 bye


Kommentarer:

1 Sofia Eriksson - TÄVLING!:

skriven

Nu är vinnarna i veckans blogg dragna! Va gärna med i den nya omgången :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment



Delta även i min andra tävling där du kan vinna en valfri vara! :D

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html#comment

2 Sandra:

skriven

gott med sushi! (:

Kommentera här: