sommar 2007

Halluhalluhallu
Va på gymnasiemässan i älvsjö i går, var i samma lokal i helgen också men då var det fotomässa.
Gymnasiemässan var rörig, de var folk överallt. Fick inte så mycket mer informaion än man får på internet igentligen, bättre att gå på öppet hus.
Vill gå danslinje eller bild och form... nästan helt övertygad om att jag satsar på dans nu.
Har föresten dansföresällning imorgon! Vi är 2 grupper som dansar, min grupp har 5 olika danser men 2 eller 3 är ganska korta. är Pepppad!

En fotobutik hade ringt och sagt att de hittat två filmer från 2007 som var våra. Så himla fina foton! De är tagna med min första kamera, måste leta igenom mina kartonger och hitta den!
=............................................................................................=
orm
mamma
Mini jag
Race

Kommentarer:

1 M*:

skriven

Ville bara önska dig en trevlig kväll! Kram!

2 millalouise:

skriven

hej lust att göra bloglovin byte?:)

här är min; http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

skicka gärna din om du vill,

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram!

3 millalouise:

skriven

sv:okej:)

4 linnea holmdén (hobbyfotograf):

skriven

fin blogg , allt bra? kramar! :)

5 Caroline:

skriven

Kul att du gillade bilderna! Härliga sommarfoton också!

6 My Vestlund:

skriven

Mysiga bilder =)

Kommentera här: